Jubin-jubin Summer

10.29.2009

Gambar-gambar berbentuk kolaj-kolaj riang yang memaparkan kisah suka duka sepanjang cuti musim panas yang lalu. Antara cuti musim panas yang terbaik pada aku. Walaupun banyak duit habis,berbaloi-baloi! Duit boleh cari,masa susah nak dapat. Nanti kalau dah bekerja,dah ada komitmen lain memang tak merasa la nak enjoy-enjoy cara bujang.



Video yang dirakam 2 hari lalu. Hujan satu hari suntuk. Hari yang sejuk. Duduk rumah tengok Food Inc. Filem yang perlu tengok kalau kau seorang yang ambil berat tentang apa yang kau makan hari-hari dan bagaimana ia diproses sebelum dijual. Selepas itu,selera makan kau mungkin berubah. Mungkin.

5 RESPONSES>>:

coraline said...

Saya baca 'fast food nation'. Dan saya tidak makan makanan segera lagi.

Gambar-gambar itu cantik. Betul. Buat saya rasa gembira melihatnya.

mugiwara said...

boleh juga enjoy enjoy cara bujang selagi masih bujang~

cuma.
bercuti bila sudah bekerja dan bercuti ketika masih belajar, seronok nya lain.

ada pro. ada kontra.

Diloz said...

coraline,
gambaran sebenar lebih teruk dari itu.
yuck!

mugiwara,
betul juga cakap kau tu.
masa je la masalahnya sekarang.
tak apa,lain orang lain cara.

=)

[e][y][n][a] said...

btul..kumpul great moment byk2 dlm idup ni..
idup ni pendek..siapa yg x collect memori byk2 serius rugi..

=)

coraline said...

-.-"

kena start farm sendiri...

Tags

5 Things (8) Autumn (2) Azam (1) BW (3) Canon (5) Couple (18) Datelogue (4) Engagement (9) Event (13) Explore (17) Family (4) Fiction (1) Fisheye (1) Flash (2) Haiwan (1) Highway (1) Hiking (5) Hujung Minggu (30) Info (18) iPhone (15) Jalan-Jalan (45) Job (5) Kereta (2) Kuala Lumpur (3) Love (4) Makanlog (6) Melaka (3) Model (3) Monolog (35) Mt Fuji (2) Night (6) Off-Malaysia (2) Personal (51) Photography (32) Photoshop (10) Portrait (24) Random (29) Recap (2) Reception (7) Review (4) Satuapril (1) Shibuya (2) Soal Jawab (10) Stobist (4) Street (5) Summer (2) Teaser (2) Testing (1) Time-Lapse (4) Tips (14) Tokyo (13) Tragedi Tsunami (2) Tutorial (9) Video (26) Wedding (25) Winter (1) Wishlist (1) Zoo (3)