Tokyo Motor Show!

11.04.2009

Untuk gambar (awek Jepun) lagi,seperti biasa lihat di Flickr dalam set Tokyo Motor Show 2009 ya?

7 RESPONSES>>:

erolnukman said...

aku lebih suka gmbar awek jepun tu dr gmbar2 kreta...hahaha

Diloz said...

aku pun!

hahaha.

Dammit said...

Cis, gambar awek jepun last skali. Ni pameran kereta ke pameran awek jepun? haha

mfo said...

oh demit. sungguh menyesal aku tgk entr

Fiziy said...

adakah itu kerete lotus yg cantik sgt?

Diloz said...

Dammit,
itu la masalahnya kalau pergi tempat2 macam tu.
aku pun naik serabut nak amik gambar kerete ke amik gambar awek.
haih.

mfo,
dulu tak sempat pergi ke?
takkan la x sempat.
hehe.

fiziy,
ia.itulah kereta lotus yang cantik sangat.

mfo said...

aku duduk kampong..tokyo tu metropolitan..
org kampong dgn metropolitan xkena...hahahha

aku xsempat pegi la dulu..demit!

Tags

5 Things (8) Autumn (2) Azam (1) BW (3) Canon (5) Couple (18) Datelogue (4) Engagement (9) Event (13) Explore (17) Family (4) Fiction (1) Fisheye (1) Flash (2) Haiwan (1) Highway (1) Hiking (5) Hujung Minggu (30) Info (18) iPhone (15) Jalan-Jalan (45) Job (5) Kereta (2) Kuala Lumpur (3) Love (4) Makanlog (6) Melaka (3) Model (3) Monolog (35) Mt Fuji (2) Night (6) Off-Malaysia (2) Personal (51) Photography (32) Photoshop (10) Portrait (24) Random (29) Recap (2) Reception (7) Review (4) Satuapril (1) Shibuya (2) Soal Jawab (10) Stobist (4) Street (5) Summer (2) Teaser (2) Testing (1) Time-Lapse (4) Tips (14) Tokyo (13) Tragedi Tsunami (2) Tutorial (9) Video (26) Wedding (25) Winter (1) Wishlist (1) Zoo (3)