久しぶりのあじ Antara Rasa Dan Memori

1.31.2010

'Sarapan strawberry di Shibukawa. Sedap macam biasa. Puas pun macam biasa. Lunch Udon beramai-ramai di Maebashi. 久しぶりのあじ. Memori di Maebashi semakin lusuh. Sikit hari lagi junior baru nak daftar diri tapi dia orang mungkin berpindah ke kawasan perumahan baru. Hilanglah memori Haitsu 21. Then, bawa senior naik bangunan pentadbiran Maebashi tingkat 36. Tengok pemandangan gedebuk-gedebak,balik. Kalau tak faham apa yang aku bebel, tengok gambar saja ya?

Tak, mana ada aku sedih?!

5 RESPONSES>>:

Z said...

jangan sedih. sedih nak tinggalkan Japan ke? ur final year kan? :)

GOBLIN said...

cantiknya la

Syuhada said...

Samalah saya.. lagi 2 minggu habis diploma. Sedih nak tinggalkan apa-apa yang selama ni kami bersama T_T Padahal study kat Malaysia je.

Diloz said...

Z,
yup.
sedih en?
cepatnya masa berlalu =(

Goblin
thanks.

Syuhada,
tak kisah di mana pun.
mesti sedih untuk meninggalkan pekara/benda yang kita sayang.apatah lagi untuk ubah rutin.
=)

Syuhada said...

Betul. Sekarang pun, seorang demi seorang kawan dah pulang rumah masing2. Jauh. Ada yang duduk utara, selatan, timur..
=(

Tags

5 Things (8) Autumn (2) Azam (1) BW (3) Canon (5) Couple (18) Datelogue (4) Engagement (9) Event (13) Explore (17) Family (4) Fiction (1) Fisheye (1) Flash (2) Haiwan (1) Highway (1) Hiking (5) Hujung Minggu (30) Info (18) iPhone (15) Jalan-Jalan (45) Job (5) Kereta (2) Kuala Lumpur (3) Love (4) Makanlog (6) Melaka (3) Model (3) Monolog (35) Mt Fuji (2) Night (6) Off-Malaysia (2) Personal (51) Photography (32) Photoshop (10) Portrait (24) Random (29) Recap (2) Reception (7) Review (4) Satuapril (1) Shibuya (2) Soal Jawab (10) Stobist (4) Street (5) Summer (2) Teaser (2) Testing (1) Time-Lapse (4) Tips (14) Tokyo (13) Tragedi Tsunami (2) Tutorial (9) Video (26) Wedding (25) Winter (1) Wishlist (1) Zoo (3)