Puas Gali Air?

1.25.2010

gambar diambil guna phone

Bukannya aku tak sedar. Aku lebih dari sedar yang kebanyakkan benda yang aku buat adalah bertujuan untuk impress orang. Aku pasti ramai juga yang macam aku cuma belum sedar lagi. Contohnya, apa yang aku sedang buat sekarang, tulis blog. Buat sesuatu harapkan pujian. Harapkan orang nak 'angkat' aku dalam cerita-cerita mereka. Walaupun kebanyakkan darinya berjaya, realiti yang macam shit en?

Aku ada pendapat rawak antara sebab-sebab kita takut sangat nak mati adalah,
1. Kita takut dilupakan.
2. Kita terlalu memakmurkan dunia kita, dan lupa aset lepas kita mati.

Dunia memang best kan?

6 RESPONSES>>:

Enigma said...

Lawalah gamba, I'm IMPRESSED...haha
also agree on the death part..:/

Diloz said...

haha.
aku memang suka pujian.
buat aku menggeletar.

nazrin zaidi said...

ok,aku juga sudah impress.

nak puji ke tak?

herm...

ok,pujilah.

gambar gila cantik.

ahmdsyhmi said...

Tapi bila kita dah mati, kita tetap akan dipuji dengan semua benda baik yang kita dah buat.

Tapi sekejap je lah.

Matematis Muda said...

truely true!

Diloz said...

=P

Tags

5 Things (8) Autumn (2) Azam (1) BW (3) Canon (5) Couple (18) Datelogue (4) Engagement (9) Event (13) Explore (17) Family (4) Fiction (1) Fisheye (1) Flash (2) Haiwan (1) Highway (1) Hiking (5) Hujung Minggu (30) Info (18) iPhone (15) Jalan-Jalan (45) Job (5) Kereta (2) Kuala Lumpur (3) Love (4) Makanlog (6) Melaka (3) Model (3) Monolog (35) Mt Fuji (2) Night (6) Off-Malaysia (2) Personal (51) Photography (32) Photoshop (10) Portrait (24) Random (29) Recap (2) Reception (7) Review (4) Satuapril (1) Shibuya (2) Soal Jawab (10) Stobist (4) Street (5) Summer (2) Teaser (2) Testing (1) Time-Lapse (4) Tips (14) Tokyo (13) Tragedi Tsunami (2) Tutorial (9) Video (26) Wedding (25) Winter (1) Wishlist (1) Zoo (3)