Hiburan Hujung Minggu

3.06.2010

Seperti biasa, hujung minggu aku suka layari flickr, youtube dan vimoe, dan kongsi dengan siapa yang nak. Kumpul inspirasi. Suka dengan hasil kreativi orang lain. Membuatkan aku berfikir dan mengelamun jauh ke dalam karya dia orang. Aku harap aku ada bakat seperti itu. Tapi aku rasa aku tak cukup vain untuk hasilkan benda-benda kompleks. Aku suka short film. Orang ber-webcam (macam Magibon) kat youtube pun aku suka tengok. Tengok video baby gelak juga. Weekend aku tak akan sunyi.

Selamat melalui hujung minggu yang seronok!!

5 RESPONSES>>:

Enigma said...

Very entertaining..Gler Hebat...

chepsmore said...

2nd video sgt cool

Darkk said...

video no 2..

Gila babi kreatif lah! Gua teruja siot. Haha. :)

Diloz said...

aku macam tak percaya ada orang mampu buat video kompleks macam itu.

huhu.

phish said...

pe name tajok lagu nii...bes cm nak matii.t

Tags

5 Things (8) Autumn (2) Azam (1) BW (3) Canon (5) Couple (18) Datelogue (4) Engagement (9) Event (13) Explore (17) Family (4) Fiction (1) Fisheye (1) Flash (2) Haiwan (1) Highway (1) Hiking (5) Hujung Minggu (30) Info (18) iPhone (15) Jalan-Jalan (45) Job (5) Kereta (2) Kuala Lumpur (3) Love (4) Makanlog (6) Melaka (3) Model (3) Monolog (35) Mt Fuji (2) Night (6) Off-Malaysia (2) Personal (51) Photography (32) Photoshop (10) Portrait (24) Random (29) Recap (2) Reception (7) Review (4) Satuapril (1) Shibuya (2) Soal Jawab (10) Stobist (4) Street (5) Summer (2) Teaser (2) Testing (1) Time-Lapse (4) Tips (14) Tokyo (13) Tragedi Tsunami (2) Tutorial (9) Video (26) Wedding (25) Winter (1) Wishlist (1) Zoo (3)