Janggut Mahal

1.19.2011



Lagu ini terlalu soothing. Tak tahu nak cakap apa. Sesiapa yang belum kenal dengan William Fitzsimmons baik kamu pergi cari lagu dia sekarang. Jika tidak, kamu akan menyesal seumur hidup. Kenal lambat pun sudah cukup menyesal. Macam aku.

Selama ini aku bayangkan angel semuanya well-shaved. Baru aku tahu, angel ada juga spesis berjanggut.

5 RESPONSES>>:

wahana3115803 said...

sedap~

Diloz said...

kannn

syafinaghazi said...

kan!

kalau aku dengar jek, aq bajet laki macho2 yang bukan berjanggut menyanyi~

now, beard seems nice~

balecan said...

wahH!
aku nk wat jamggot mcm nie gak!
seksi!

Diloz said...

syafinaghazi,
Thaaaankss sangat-sangat sebab intro kat aku mamat ni.
bersyukur ya amat.
:P

balecan,
janggut macam tu maintanance tinggi weh.
kena blow dry hari-hari!

Tags

5 Things (8) Autumn (2) Azam (1) BW (3) Canon (5) Couple (18) Datelogue (4) Engagement (9) Event (13) Explore (17) Family (4) Fiction (1) Fisheye (1) Flash (2) Haiwan (1) Highway (1) Hiking (5) Hujung Minggu (30) Info (18) iPhone (15) Jalan-Jalan (45) Job (5) Kereta (2) Kuala Lumpur (3) Love (4) Makanlog (6) Melaka (3) Model (3) Monolog (35) Mt Fuji (2) Night (6) Off-Malaysia (2) Personal (51) Photography (32) Photoshop (10) Portrait (24) Random (29) Recap (2) Reception (7) Review (4) Satuapril (1) Shibuya (2) Soal Jawab (10) Stobist (4) Street (5) Summer (2) Teaser (2) Testing (1) Time-Lapse (4) Tips (14) Tokyo (13) Tragedi Tsunami (2) Tutorial (9) Video (26) Wedding (25) Winter (1) Wishlist (1) Zoo (3)